Solid Grounds

Solid Ground is een glamping in oprichting. Deze camping in oprichting wil zich vooral op actieve jongeren richten. Voor dit project heeft Solid Ground ons gevraagd om een logo, huisstijl, magazine advertentie, interactieve plattegrond, social media post, video met logo animatie en 2 eigen uitingen te maken.

About
The Project

Solid Ground is een glamping in oprichting. Het richt zich vooral op actieve jongeren die rust willen. Het is dus zeker geen party place voor feestende jongeren! Voor dit project mochten wij een logo, huisstijl, magazine advertentie, interactieve plattegrond, social media posts, een video met logo animatie en 2 eigen media uitingen maken.

The logo/Style

Please wait while flipbook is loading. For more related info, FAQs and issues please refer to DearFlip WordPress Flipbook Plugin Help documentation.

The Magazine advertisement

About The
Advertisement

Voor Solid Ground moesten we een magazine advertentie maken. Deze advertentie zou dan uiteindelijk in de ANWB Kampioen worden geplaats. Als ontwerpers mochten we voor dit project zelf het formaat kiezen. Uiteindelijk zijn we op het formaat 1/2 gekomen. We zijn op dit formaat gekomen door naar de prijzen te kijken en de formaten. Het formaat 1/2 was daarin het beste, niet al te duur voor een beginnend merk als Solid Ground maar wel goed en duidelijk zichtbaar! 

The interactive map

About The
Interactive map

Bij dit project kregen we ook een paar bestanden aan geleverd. Een van die bestanden was de plattegrond van de camping. Deze moesten we interactief maken en omzetten in de nieuwe stijl. De interactieve plattegrond is zichtbaar door de op de knop hieronder te klikken.

The social media posts

About The
Social media posts

Voor de social media posts hebben we gekozen voor een 3×3 grid op Instagram. Dit hebben we zo gedaan dat het geheel samen één plaatje vormt. Maar elk post is individueel ook duidelijk en herkenbaar. Ook hebben we de kernwaarden “activiteit”, “duurzaam”, “comfort”, “natuur” en “recycle” in de posts gestopt. Deze kernwaarden zeggen namelijk iets over Solid Ground en waar zij voor staan.

The video

The Flyer

About The
Flyer

Voor de eerste eigen uiting zijn we voor een flyer gegaan. Deze flyer geeft aan de voorkant nog wat meer informatie over de camping. Zo staan er onder andere welke activiteiten en voorzieningen er aanwezig zijn. Aan de achterkant vindt je de plattegrond van de camping. Dit is perfect voor als je zonder wifi op de camping wil verblijven. Deze flyer zou je bijvoorbeeld bij de receptie van Solid Ground kunnen ophalen.

The Music

About The
Music

Als tweede eigen uiting heeft mijn groepsgenoot een muziekje gemaakt voor onder de promo video! Dit zorgt voor een origineel en creatief geluid bij de video. Daarnaast hebben we hierdoor natuurlijk geen last van zaken zoals copyright.

The Process Book

Please wait while flipbook is loading. For more related info, FAQs and issues please refer to DearFlip WordPress Flipbook Plugin Help documentation.