Voor dit project mocht ik de samenwerking uitwerken tussen Doppers en The Simpsons. Het resultaat daarvan is “The Doppers”! Deze campagne bestaat uit; een limited edition product, logo voor de samenwerking, poster serie, social media posts promo video en een concept voor een website in de limited edition stijl.
About
The Project
Voor dit project moest ik een merk aan een influencer koppelen. Ik heb ervoor gekozen om het merk Doppers aan The Simpsons te koppelen. De uitkomst is “The Doppers.” Een combi van The Simpsons en Doppers. Voor deze samenwerking heb ik limited edition doppers gemaakt, een poster series, social media posts, een promo video en een concept voor een limited edition stijl van de website.
The Doppers
The Limited edition product
In de limited edition “The Doppers” lijn heb ik ervoor gekozen om speciale doppers te ontwerpen. elk familie lid heeft een eigen dopper. De serie bestaat dus uit vijf verschillende doppers, gebaseerd op de familie leden; Homer, Marge, Lisa, Bart en Maggie.
The Poster serie
The Social media posts
More Info
Bij de social media posts heb ik ervoor gekozen om van elke character 3 slides te maken. De eerste slide introduceert de kijker aan The Dopper personage. De tweede slide geeft de kijker wat informatie over het product en de samenwerken. Bij de laatste slide worden al de “The Doppers” characters geshowed en is er een call to action om ze te verzamalen.
The Promo Video
The Limited Edition Website
Extra
The Doppers Logo
Voor deze samenwerking heb ik ook nog een logo gemaakt in de stijl van de samenwerking. Het logo is gebaseerd op het logo van The Simpsons, maar in plaats van Simpsons staat er nu “Doppers”. Dat verwijst naar de samenwerking tussen de twee. Persoonlijk vind ik het een erg leuk en grappig logo. Perfect voor deze samenwerking!